27 februarie 2009

Cautari

Mi-am cautat inima
prin stele si nori
Si-am gasit-o la tine
in mii de culori.
Te simt langa mine,
simt mii de fiori
Ai buzele calde
si-au gustul de flori.


Mi-am cautat sufletul
prin frig si prin ger
Il caut in noapte,
il caut in cer,
Dar el e la tine;
nu-i nici un mister.
Il vad si il simt,
dar nu pot sa-l cer.

Mi-am cautat drumul
ce duce la vise
Erau multe usi
si toate deschise
Sunt mii de alei,
sunt mii de abise,
Doar tu le cunosti,
caci tu esti in vise.

Si caut scaparea
spre libertate
Te vreau si aproape,
te vreau si departe;
Ori tot ori nimic-
nu vreau doar o parte.
In inima mea
tu esti viata si moarte.


Mi-am cautat gandul
prin foi si prin randuri
Si-am gasit pasiune,
sentimentele-s tulburi.
Acolo esti tu,
e rascruce de drumuri.
Pe care-l alegi?
Pe care-l inlaturi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...